OM OSS

OM OSS

VÅR HISTORIE

Thorsen Kontormaskiner AS er en lokal bedrift som ble etablert av Sverre Thorsen i 1960. Siden den gang har vi fisjonert og ekspandert til flere selskaper. I 2002 samlet vi alle våre selskaper til ett familiekonsern; Thorsen Gruppen.

Vi er i dag 31 ansatte i konsernet, og har en årlig omsetning på ca. 80 mill. NOK.

VÅRE KONTORER

Vi har hovedkontor i eget bygg på Kokstad i Bergen. Her er våre avdelinger samlet i trivelige lokaler med utstilling, resepsjon, salgs-/ serviceavdeling og lager.

Vi har også avdelingskontor på Stord i Sunnhordland og i Førde, Sogn & Fjordane.

PRODUKTER OG TJENESTER

Vi tilbyr et bredt utvalg av produkter og tjenester, med spesialkompetanse innen følgende forretningsområder:

  • Multifunksjonsmaskiner
  • Forretningsløsninger for dokumenthåndtering
  • AV- / møteromsløsninger
  • Interaktive skjermer til undervisning
  • Skjermbaserte informasjonssystemer (digital signage)
  • Kontormøbler
  • Miljø- og avfallsprodukter

KVALITET & SERVICE

I 58 år har vi satt «kvalitet og service» som vårt viktigste produkt.
Vi leverer kvalitetsprodukter og tar ansvar for hele leveransen.
Våre kunder er trofaste og velger oss på flere produktområder, fordi vi løser deres behov!

PARTNERE

I samarbeid med våre samarbeidspartnere DLL Finans AB og Brage Finans AS finner vi den finansiering som passer best for den enkelte kundes behov og ønsker.

  • Leieperioder 3 – 5 år
  • Prosjektperioder
  • Fleksileie
  • Utleie av brukte maskiner

Ta kontakt med oss for gode tilbud og mer informasjon.

For mer informasjon er vi å treffe på telefon, e-post eller ved å stikke innom.
Dersom du ønsker å bestille varer, kan dette gjøres på samme måte eller via våre nettsider.

MILJØFOKUS